יום שני, 21 בינואר 2013

ללא מורא - מתוך ספרה של יפה גולן מפרק 49



פרק נוסף מספרה המרתק של יפה גולן "ללא מורא". בסיפרה מתארת יפה גולן את מאבקה הנוקב למען זכויתיהם של ניצולי השואה.

שלוש שנים לאחר שעזבתי את הבנק, בגיל ארבעים וארבע, החלטתי לראשונה בחיי לפתוח דף חדש בתור עצמאית. הפעם היה לי ברור שאתמיד במסלול זה ויהי מה. היה לי ניסיון שצברתי בתחום הבנקאות, ניסיון בניהול וקשרים רבים בתחום המימון, והחלטתי לעסוק בתיווך למימון בעולם העסקים.
התחלתי להקים את העסק. שכרתי שני חדרים בבית כלל בתל אביב, שהתאימו לי מאוד משום שזהו בניין משרדים מכובד, שהגישה אליו קלה. העסקתי פקידה, ופרסמתי מודעה שבה הצעתי את שירותי המשרד בתיווך עסקים ויזמות. למודעה היתה היענות רבה ולאחר כשבוע כבר היו לי כמה לקוחות. היה מדובר רק בתחילת הדרך, אבל למעט יוזמת יצוא הרהיטים, שלא הגיעה לידי מימוש, היתה זו הפעם הראשונה שבה הייתי עצמאית לחלוטין מבחינה עסקית. והייתי גאה מאוד.
השמחה לא נמשכה זמן רב. שבוע לאחר שעברתי לבית כלל, פרצו למשרדי. אף על פי שבבניין הוצבה שמירה מסביב לשעון, הפורצים הצליחו לשבור את המנעול ולחדור למשרד ללא הפרעה. באותה נקודת זמן נראה היה שדבר לא נגנב. הייתי משוכנעת שמדובר בגנבים שפשוט לא הצליחו למצוא דבר בעל ערך וחזרו כלעומת שבאו. בדיעבד התברר לי שהפורצים לקחו קלסרים עם מידע עסקי.

למאמר המלא לחצו - יפה גולן

יפה גולן היא אשת עסקים בעלת חברת ההשקעות "יפה גולן השקעות בע"מ", יפה גולן היא בעלת ניסיון רב בתחום הפנסיה הסוציאלית, הביטוח הלאומי, פיצויים מחו"ל ופיצויים לניצולי שואה.
יפה גולן משמשת מזה שנים כעמוד התווך למען השבת זכויותיהם של ניצולי השואה, מתוך הכרה והבנה שמישהו חייב לעשות זאת למענם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה